6 Eylül 2013 Cuma

Uğur Soğutma’nın Yetkili Servisleri Antalya Starlight Otel’de buluştu

Uğur Şirketler Grubu Haberleri,Uğur Soğutma

Uğur Soğutma’nın geleneksel hale getirdiği yıllık yetkili servisler toplantısı 22-24 Mart tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirildi. Türkiye’nin çeşitli illerinden katılan 240’a yakın servis ile şirketin Müşteri Hizmetleri Merkezinin yeni dönem hedefleri paylaşılırken geçen dönemin de değerlendirilmesi yapıldı.

Antalya Starlight Otel’de yapılan toplantı, Uğur Soğutma Yönetim Kurulu Üyeleri Talip Takmaklı ve Fatih Takmaklı, Yurt içi Satış Koordinatörü Erdoğan Ulaş, Müşteri Hizmetleri & Pazarlama Müdürü Mustafa Gökçe ve Müşteri Hizmetleri Merkezi çalışanlarıyla birlikte Türkiye’nin her şehrinden katılan yetkili servisler ile birlikte gerçekleştirildi. Toplantıda, şirketin satış sonrası servis ağını daha da güçlendirmesi için planladığı projeler ve 2013 hedefleri de ayrıntılı şekilde konuşuldu.

Toplantıda konuşan Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Talip Takmaklı, “Zamanla değişen pazar koşulları, tüketicilerin de bilinçlenmesine, harcamalarını daha dikkatli yapmalarına, alacakları ürünü seçerken daha detaylı inceleyip öyle karar vermelerine yol açmıştır. Bu da bizlerin işlerimizi her zamankinden daha dikkatli ve daha iyi yapmamızı gerektirmektedir. Müşterilerimize sunduğumuz ürünler kadar onlara sunduğumuz hizmetin de kalitesini en yüksek seviyede tutmaya devam etmemiz gerekmektedir. Burada en büyük desteği siz servislerimizden alıyoruz. Yeni dönem stratejilerimizle de gücümüze güç katacağınızın bilinciyle yatırımlarımızı arttırarak sektördeki liderliğimize devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

Müşteri Hizmetleri Merkezi Müdürü Mustafa Gökçe ise, “Türkiye’de sektöründe lider kuruluş olarak pazarlama ve satış faaliyetlerimiz ne kadar önem taşıyorsa satış sonrası hizmetlerimiz de bir o kadar önemlidir. Markamızı en yüksek seviyeye taşımak için satış ve pazarlama çalışmalarımızı hızla sürdürürken satış sonrası hizmetin başarısını arttırmak için her türlü proje ve çözüm odaklı çalışmalar içinde olacağız. Çünkü biliyoruz ki müşteri hizmetleri merkezi, markamızın tüketicilerimize verdiği sözün yerine getirildiği yerdir. Bu başarımıza katkısı olan tüm Yetkili Servislerimize bir kere daha teşekkür etmek istiyorum.” diyerek yeni dönem stratejilerini servislerle paylaştı.

Toplantıda ayrıca “Yetkili Servisin Marka Gücüne Desteği” konulu bir eğitim verildi. Toplantının son günü coşkulu bir gala gecesi ile kapanış yapılırken; “2012 Yılı Başarılı Yetkili Servisler”e özel plaketler verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder